Ödeme tarihi 5'inden 5 ine yapılır.Ama bildiğim kadarıyla ptt ödeme yapmıyor hesabın varsa veya posta çeki ile yapıyor.Yada İşkurun sitesine girip iban tanımlayabiliyorsun.
Ödeme tarihi yazıyor yanında hocam şuanda alamazsın. İşsizlik maaşları ayın 5inde ödenir.
bu ayin 5 nde de odeme almam gerekiyo sanirim hocam onu almadim ben daha bugun gorundu e devlette
tesekkurler hocam
Hocam bu işsizlik maaşı mi bende 15 marttan sonra çıkarıldım 1170 TL için nereye başvurulucagini bulamadım
hocam bunda sirket ucretsize gonderiyor sizin yerinize iskura basvuru yapiliyor cikarildiysaniz o farkli bi konu