Senator34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme tarihi 5'inden 5 ine yapılır.Ama bildiğim kadarıyla ptt ödeme yapmıyor hesabın varsa veya posta çeki ile yapıyor.Yada İşkurun sitesine girip iban tanımlayabiliyorsun.
Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme tarihi yazıyor yanında hocam şuanda alamazsın. İşsizlik maaşları ayın 5inde ödenir.
bu ayin 5 nde de odeme almam gerekiyo sanirim hocam onu almadim ben daha bugun gorundu e devlette



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://esube.iskur.gov.tr/Ortak/KisiIban.aspx

buradan iban tanımlarsanız banka hesabına yatıyor
tesekkurler hocam



sekerenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu işsizlik maaşı mi bende 15 marttan sonra çıkarıldım 1170 TL için nereye başvurulucagini bulamadım
hocam bunda sirket ucretsize gonderiyor sizin yerinize iskura basvuru yapiliyor cikarildiysaniz o farkli bi konu