Biliyosunuzki knight onlinenin yeni sisteminde sms onayı yapmadan yeni sunuculara girilmiyor

Dünden beri bu sorunla çebelleşiyorum numaramı yazmama rağmen Olmuyor

Mobil uygulamalarını indirincede giriş yap diyorum giriş yapmıyo vallaha manyak olucam biriniz yardım etsin ya