modem arayüzünden dsl_internet bağlantınız gözüküyor mu ?
Evet gözüküyor hocam ama internetim yok.
Ben bu firmaya 1-2 sene önce bulaştım 35 megabit diye söz verildi 15 megabit zor geliyordu modem bozuk dediler modem aldım kablo bozuk dediler yeni hat çektirdim sonunda bahaneleri kalmadı santrale uzaklığınız fazla dediler

millenicom geçtim sonra kafam rahat çok şükür tavsiye ederim.
Böyle devam ederse bende geliyorum. Su korona illeti bitsin her şeyi halledeceğim.
turknet beni felç etti btk şikayet ettim oradan bile sıyrıldılar aynı sorunu bende yaşıyorum şuan dns tanımlayamıyor bende google dns girerek çözüm buldum
DNS olarak ne girdiniz hocam? Bana da iletir misiniz?