ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İnternetim adam olana kadar bekleyeceğim sonra muhatap olmam zaten. Bilmezmiyim çilesini 😔
Ben bu firmaya 1-2 sene önce bulaştım 35 megabit diye söz verildi 15 megabit zor geliyordu modem bozuk dediler modem aldım kablo bozuk dediler yeni hat çektirdim sonunda bahaneleri kalmadı santrale uzaklığınız fazla dediler millenicom geçtim sonra kafam rahat çok şükür tavsiye ederim.