merhaba aylardır çözemediğim her türlü yola başvurdugum bir sıkıntım var
klavyemde w,a,s,d ve e,q, 1,2,3,4 tuşları bazen çalışmıyor şöyle anlatayim
a e basmiyor w s basıyor d basınca a e w s basmaya başlıyor d ye tekrar bastıgımda ae w ss gidiyor sürekli değişiyor bu tuşlar neden böyle hiçbirşey yapamıyorum yardımcı olabilecek varmı