Öncelikle Başvuru Yaptıktan kısa bir süre sonra kredinizin kullanılması için sizlere tarih ve saat söyleyeceğiz adında bir mesaj geldi.Sonrasında online sözleşme ilettiler ardından Online sözleşmeden sonrasında Kredi başvurunuz işleme alınmıştır. Esnaflık faaliyetinizle aynı meslek kolunda ticaret odası kaydınız bulunmaması halinde talebiniz değerlendirilebilecektir adında bir mesaj daha aldım ama bu mesajı almadan önce şube yetkilisi telefonla görüşüp tarafımı arayıp önümüzdeki hafta salı günü sizleri bekliyoruz kredinizi kullanmak için diye bilgi verdi. durum bundan ibaret işleyiş step step gitmekte ama benim anladığım oda sicil kaydı veya esnaf ve sanatkarlar odası kaydı talep ediliyor şirket krediniz için.
Sadece işaretlediğim mesajlar geldi ne arayan oldu ne soran nede imza falan bilmiyorum ne olacak nasıl olacak teşekkürler hocam