tulpar1923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 alan adım var sıkıntı yaşamadım, ama sen yine 10 tl fazla verip natro'dan al, en azından türkçe destek alırsın. Firmaya kefil değilim https://www.123-reg.co.uk/
Hocam söylediğin firmanın sermayesi natrodan çok daha yüksek. İngiliz şirketi 123-reg