arkadaşlar ekşi sözlüğe yeni üye oldum. listeye alınmak için 10 entry girmek gerekiyormuş galiba. benim bundan haberim yoktu 2günde falan girdim 10entryyi. şu an 44bininci sıradayım bu sırada nasıl hızlıca atlayabilirim?
yeni hesap açıp hemen entry girmek mantıklı mı sizce?