ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SoftTR derim hocam, adamlar yapamasa bile en azından oyalamıyor. Tek birşey yapamadılar bugüne kadar onun dışında ne kadar şey istesem yaptılar.
merhabalar bende geçmeyi düşünüyorum tavsiye edermisiniz.