maalesef aynen öyle özellikle adwords zaten bütçenin en az 50k sını reklama ayırdım.
zaten bu sektörde ünlü ve hitli bir sitem var aslında onunda ismi güzel

ios ileride ama açtığımda android native uygulaması da hazır olacak.
sanırım app ile yoluma devam edeceğim.
yardımlarınızı bilmez miyim

bencede kaliteli ama işte bizim millet app diye korkar veya çoğu yerde .app link yapmıyor gibi kafam da karıncalar var
bakalım büyük ihtimal app ile devam edeceğim.
ios coderim var ücreti yüksektir ama efsane arayüz tasarlar

Onun dışında elimdeki işler çıksın detaylıca yapabileceklerimize bakarız hocam, app iyi ama.