@semmajans; arkadaşın dedesi vefat ettiği için daha sonra çalışma kararı aldık. Allahtan rahmet diliyorum, tekrardan başın sağolsun hocam.
https://www.r10.net/is-verenler/2316...ot-brosur.html
Konu yukarıdaki linkten güncel olarak devam ediyor. Bu konunun kilitlenmesi için report ediyorum.