size para vermezler hocam, wipoya veriliyor o para daha sonra eğer kötüye kullanım mevcutsa ayrıca size dava açılabilir.
normal hukuk davaları ile sizden o paralar talep edilebilir. yılmaz özdil yaptı mesela.
domain kaybederseniz elinizden alınıyor. gerekçeler örneklerdeki davalarda incelerseniz var. ama yoruma açıktır yani.
ihlal etmiyorum diye düşünüp, ihlal ediyor olabilirsiniz.
Çok iç açıcı gelmedi durum benim açımdan

verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim hocam.