yalnizliklaoldu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1500-4500 euro wipoya mı alan adı sahibine mi hocam ?
ek olarak 3 gerekçenin tamamı ihlal olması gerekiyor dediniz 3 gerekçe nedir
örneklerdeki kişilerden farklı bir pozisyonda göremedim ben kendimi
size para vermezler hocam, wipoya veriliyor o para daha sonra eğer kötüye kullanım mevcutsa ayrıca size dava açılabilir.
normal hukuk davaları ile sizden o paralar talep edilebilir. yılmaz özdil yaptı mesela.
domain kaybederseniz elinizden alınıyor. gerekçeler örneklerdeki davalarda incelerseniz var. ama yoruma açıktır yani.
ihlal etmiyorum diye düşünüp, ihlal ediyor olabilirsiniz.