yalnizliklaoldu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[/URL]

hocam yani ünlü kişi wipoya başvurduğunda her türlü bu domaini benden alır gibi durur kararlara bakıldığında ?
ek olarak wipo domain mahkemesi gibi bir şey oluyor sanırım tek başına karar verip işlem yapıyor doğru mu =?

hepsi olmasa da buyuk ihtimal diyelim
3 gerekce var bu konuda 3ude ihlal edilmis olmasi lazim fakat ikisi yorum aciktir orneklerde görürsünüz
karsi taraf ödeme yapiyor 1500-4500 euro kisiye göre
1 veya 3 kisi karar veriyor.
karar ilan ediliyor karsi tarafa da konusma hakki verirler