masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mailime böyle bir mail gelmiş. Normal şartlarda inanmazdım ama şifremi yazdığı yerde ki yazan şifrem doğru..

Maili Gönderen hesap: qcfdalxjc@outlook.com

ne yapmam gerekiyor sizce?
https://www.r10.net/off-topic/230180...ail-aldim.html