Önce c# öğrenin. İlk zamanlar buildbox ile oyun yapıyordum. Buildbox'ın özellikleri yetersiz kalmaya başlayınca unity'e geçtim. Fakat programlama ile ilgili bilginiz yoksa yol kat edemiyorsunuz. Birkaç udemy kursu aldım (Sadık Turan'ın kurslarını tavsiye ederim) bir yandan da 2 yıllık bilgisayar programcılığına kayıt oldum, 2. dönemdeyim. C# temelini öğrendim ve unitydeki birçok şeyi de rahatça anlamaya başladım. Ben unity'e geçiş sürecini bu şekilde tecrübe ettim ve buna dayanarak ilk etapta c# öğrenmrnizi öneriyorum.