Herkese selam,
Kablosuz klavye kullanan ve önerebilecek olan var mı?
Genel olarak istediğim yazarken çok takır tukur ses çıkarmasın.
Tuşların tok değil yumuşak bir basımı olsun. Yazı çok fazla yazıyorum bu yüzden tuşlar birbirine normalden biraz yakın olabilir.
Daha önce hiç kablosuz kullanmadım ürün ve önerilere açığım teşekkürler.