ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen 50₺ kullanici adi sattim, paraya kıyamıyorum 😅 nasil harcasam diye😅 23'de telefon faturam gelincek😅
Sonra bir şey oluyor ama o para gidiyor. Hala çözemedim birden gelen para harcama durumunu :/