Bu tür konuları açanlar yanlış anlamasın neden hep yeni? Yani üyeliklerin herkese açılması foruma ne kadar zarar verdiği ortada maalesef. Üyelik formuna mizah seviyesi ölçümü için de bir barem konulmalı şart!