Dolar 3 oldu ama sevinmesinler, 4 oldu ama geri düşecek, 5 olacak diyen şerefsizdir, 6'ya çıktı ama dolar alan yaya kalır, dolsa ne olur dolmasa ne olur diye diye 7'lere geldik mi..