Konuya neden hala cevap yazıyorsunuz yahu. "200 TL" miktar için dolar, euro, bankaya mı yatırayım diye soru sorulmuş. Yorumlarda 4. sayfadayız. Artık konu da okuyamaz olduk.
Herkes güzel dille sormuş ama ben biraz yükseldim bu konuya, konu sahibi kusura bakmasın (ya da kafasına göre) ben de sorayım;
Bu miktar için kaç kuruş kar etmek istersin dostum? Yatır herhangi birine dursun paran işte.