Hocam öncelikle 5-6 hesap açtıysanız diğer hesapları kapatın, en eskisi kalsın.
Sonra formu tekrar doldurun derim, şu an coronadan dolayı yoğunluk olduğunu tahmin edebiliyorum ama bir hafta içinde mutlaka biri geri döndü hep bize.
Bunun dışında ben de ekstra ne yapılır kestiremiyorum, sadece birisi sizi aradığında ona tane tane en baştan neler yapıldığını anlatmanız gerekli, bir sorun varsa zaten ya üstüne aktarıyor ya da direktif veriyor karşınızdaki kişi.
Ben sadece başıma geleni anlattım, umarım siz de sorununuzu kısa sürede çözebilirsiniz.
İyi akşamlar
Tek tek deneyeceğim dost. İnş o hesapların mailllerini hatırlarım