çoğu domain firmasi otomatik ödeme alıyor ayarlardan kapatmazsanız bunun godaddy ile alakası yok bence
Şöyle ki; çoğu domain firmasının bunu yapıyor olması, dünyaca ünlü domain firması olma yolunda emin adımlar atan iyi altyapıya sahip şirketin kullanıcılarına karşı bu tarz yaklaşım modeli yanlıştır tabiki bu benim fikrim asla karalama beyanı değildir. Eposta ve sms ile bilgilendirme talep seçeneği olur ve kullanıcının onayı olursa otomatik yenileme işlemi yapılır. Ödeme yapılan kartın bilgileri site altyapısında log ediliyorsa veya farklı yöntemlerle kayıt edilip ödeme zamanı geldiğinde güncel ve indirimsiz hatta 5-10 katı fiyatlarla domain fiyatı kullanıcıdan alınıyorsa bu ahlaken de profesyonel ve etik bir yaklaşım sayılmaz. Her insan farklı bir yaşam sürmektedir ve her insanın rutin ihtiyaçları olabilir. Örneğin kartınızda 150 lira vardır ve o parayla çok önemli bir işi gerçekleştirmek için yola çıkarsınız ancak biranda böyle bir tabloyla karşılaşırsınız. Hüsran bile diyemiyorum, açıkça yanlış bir ticaret modelidir. Ben tabiki dezavantajları yönüyle bu konuyu ele alıyorum.
hayr'lı akşamlar.