Yüzde işareti kullanma. Yüzde olarak yaz. Kısa yoldan sorundan kurtulmuş olursun.

Ayrıntı için hangi temayı kullanıyorsun, düzenleyici olarak kullandığın şey ne? Elementor, ux builder vb kullanıyor musun? Normalde başlığı kod olarak okumaması gerekir. Ama kod olarak okuyor. % işareti bu nedenle sorun yaratıyor. Ücretsiz bir tema kullanıyorsan daha büyük sıkıntı.