VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece ekran görüntüsü paylaşıp satanlar vardı sizde öyle yapın. HTML görüntü zorunlu değil sanırım

En son öyle yapacaktım, o şekilde paylaşayım ozaman teşekkürler.