Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
bizi ilgilendiren konu degil dedigin şey sorunun cevabı aslında. ne yapsak bilemedik.
çünkü bunu gözümüze gözümüze sokmak istiyorlar. 2 haftadır elite ve la casa dizilerini izliyorum bildigin bi kadınla erkegin öpüşmesi bile anormal gelmeye başladı dizileri izledikten sonra, bunu satmaya pazarlamaya çalışıyorlar. ha çıkıp " sen eşcinselsin her türlü yürü " demiyorlar ama gördüler mi de desteklerini esirgemiyorlar. misal kanal d de bir şarkı programı vardı programda dogru düzgün hetero yoktu.