Siz armut piş ağzıma düş istiyorsunuz. Satması bir yana, ücretsiz öğrendiği bilgiyi neden paylaşmıyor diyorsunuz. E siz de araştırmacı olun, saatlerinizi okumaya ve araştırmaya verin kimseye de neden paylaşmıyorsun demezsiniz. Bu işler r10'dan ibaret değil. r10 ticaret dışında 3-4 yıldır insana bilgi katmıyor. Yabancı kaynaklara bakacaksınız.