MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse cevap vermek zorunda değil ki? mesajına cevap vermedi diye adam mı banlanır forumdan. ücretsiz edindiği bilgiyi de satabilir. üzerinde emek veriyordur, senin sitene veya aldığın hizmet her ne ise onun üzerinde bir emek veriyordur gayette satabilir. siz de aynı onun gibi ücretsiz öğrenin bunlara takılacağınıza.
Sizin ücretsiz öğrettiğiniz bilgiyi kimse aynı forumda parayla satarsa nasııl hissedersiniz?

UnluTespihci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ücretsiz öğrendiği şeyleri parayla satma konusuna bişey diyemem ama seninde burda kimseye sitem etme hakkın olduğunu düşünmüyorum o arkadaşlar nasıl araştırıp öğrendiyse aynı şekilde sende araştırıp öğrenebilirsin
Ben o tipler hakkında kendi fikirlerimi bildirdim hocam. teşekkürler