forumu itiraf sayfasına çevirdiniz yahu ya konuyu açık bir şekilde belirtir hangi üyeleri kast ettiğinizi söylersiniz ya d böyle tripli sitemler konular açmayın.
Ben bugüne kadar öğrendiğim birçok şey için herhangi bir ücret ödemedim. Üzerine çalıştım, geliştirdim zaman harcadım emek verdim kafa patlattım siz bana ücretli satmayın diyorsunuz? Sebep?
PHP'yi ücretsiz bir şekilde videolu ders anlatımlarından;
SEO'yu yabancı kaynaklardan;
Wordpress'i kurcalaya kurcalaya öğrendim.
Niye 10 senemi verdiğim bu işte ücretsiz yardım edeyim. Şu konuları bırakıp iş yapmaya ticaret yapmaya yönelin yahu.