emrecansahintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belki telif hakkı atıyorsalar forum önlem almış olabilir
Haber kaynağı gösteriyoruz telif atmaları mantıklı gelmiyor bana. Onlar için daha iyi değil mi?