Kazıkçılar konusunu biraz daha açabilir misin ?
Mesela örnek vereyim. Domain satışında 5000 USD yazıyor. Müşterim bu fiyatı verecek, bu konuda sorun yok. 5000 USD haricinde ek bir maliyet çıkıyor mu bize ? 5000 USD'nin içersinde kendi komisyonunu alıyordur heralde ? Bizden ek bir şey istemiyor ise sorun yok.
Güvenilir olması yeterli bizim için.
Dediğim gibi güvenilirliği konusunda hiç bir sorun yok.
Aracılık ücreti orada yazan fiyatın içerisinde zaten.
Ama fiyatları çok uçuk.
Belkide dolar bazında olduğu içindir.
Geçen fixi.com'u 15.000$'a sattılar.