Yatırabilirsin ama bildiğim kadarıyla fiziksel altın tuttuğun için yıllık belli bir miktar ödeme yaparsın. Bence çeyrekleri bozdurup bi altın hesabı aç. Sanal olarak tut orada.
Kuveyt Türk bankamatiğinden ten gr çekiliyor lakin gr başına 9 lira gibi bir komisyon kesiyor.
ben altinimi verecem onlar altin hesabima yatiracak. Normal mobil bankaciliktan gram altin veya ceyrek altin almisim gibi