ivayazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar bugün öğlen bana böyle bir mesaj geldi = Kredi Başvurunuz İşleme Alınmıştır. Kredi Kullanımınız için tarih ve saat bilgisi tarafınıza bildirilecektir. Nasıl bir sistemleri var anlamış değilim kredi onaylandı mı anlık olarak hesaba yada şubeye çağırmaları gerektiğini düşünüyorum bu konu hakkında fikri olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum
başvurunuz onaylanır yüksek ihtimalle ben aldım. 6 aylık esnaf sanatkarlar kaydım olmamasına rağmen + kosgebten destekte almıştım ama verdiler.