Merhabalar, yıllardır format atıyorum. İlk defa farklı bir sorunla karşılaşıyorum. Belki böyle bir sorunla karşılaşan birileri vardır diye danışmak istedim. Herşey hazır Secure Boot Kapalı, usb support: enable ,usb yukarıda vs. Hatta boot menüyü de açıp oradan usbyi görüp seçiyorum. Fakat aynı ekran tekrar geliyor. Ne yaparsam yapayım, usbden başlatmıyor. Bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok minettar kalırım.