Yok hocam hiç kimse banlanmasa keşke, herkes işini yapsa. Bir arkadaş yazmiş ben ondan alintı yaparak devamına bir seyler eklemek istedim. Ancak bazı insanların, umursamaz tavirları beni bunaltiyor. Insanımız ne yazik ki böyle. Hafta sonu 19k insanın dışarı çıkması gibi bir olay buda sadece. Inci sözluk gibi başlık açan onlarca kişi var. Acıdan beslendiklerini düsunmeye başladım.
Yakindiginiz konuların geneli toplumumuzun sorunları

Bu durumları sadece iyi bir eğitimle duzeltebiliriz.