Sunduğumuz çözüm çok yanlış , bir kişi çok seviliyor diye banlanmayip, biri az sevilip fakat kaliteli işçilik yaptığı halde banlanmalar başlar buda foruma büyük zarar verir. Benim kanlımca durum böyle. İyi geceler
Yok hocam hiç kimse banlanmasa keşke, herkes işini yapsa. Bir arkadaş yazmiş ben ondan alintı yaparak devamına bir seyler eklemek istedim. Ancak bazı insanların, umursamaz tavirları beni bunaltiyor. Insanımız ne yazik ki böyle. Hafta sonu 19k insanın dışarı çıkması gibi bir olay buda. Inci sözlukteki gibi başlık açan onlarca kişi var. Acıdan beslendiklerini düsunmeye başladım.