Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4.5 Oldu Ankara'da millet bağırdı ben yatağım kalktım noldu dedim uyudum abartıyor insanlar biraz.
Arnavutköy de yaşıyorum Enes bey, hemen dibim de oldu bu deprem. Kulağımdan o uğultu bir saattir çıkmıyor beynimde yankılanıyor. Tavandan alçı düştü, ufak erkek kardeşim sallanan yatağından uyandı. Ben abartıldığını düşünmüyorum