SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bişey sorucam bu keyler nasıl düşüyor ve düştü diyelim hesaba nasıl geçiyor ne şekilde oluyor
Hocam adsense gibi mail geliyor tebrikler betadasın diye mail gelince hesabın aktif oluyor ortada key diye bişey yok