Hocam bendede şöyle bir durum var. Onaylandı şubeye gittik sozlesme imzaladik. Bilgilerinizi sisteme giricez. Para yatinca size msj gelicek dendi. Halkbankta hesabim yoktu bu islem sirasinda. Mesajda gelmedi 4-5 gün oldu
Parayi nasil cekicez ?
Hangi şubeye gittiyseniz tekrardan bir ziyaret edip öğrenebilirsiniz. Durumun gidişatını
inanmiyorum ya

biz 1 nisandan beri bekliyoruz
Ticari puanım bankalarda iyi olduğu içindir bence diye düşünüyorum bende.