Ticari kullanımlarda tarih saat bilgisi sonraki gün iletiliyor hocam. Sizde vergi levhanız ve kimliğiniz ile şubeye gidiyorsunuz.
Hocam bendede şöyle bir durum var. Onaylandı şubeye gittik sozlesme imzaladik. Bilgilerinizi sisteme giricez. Para yatinca size msj gelicek dendi. Halkbankta hesabim yoktu bu islem sirasinda. Mesajda gelmedi 4-5 gün oldu
Parayi nasil cekicez ?