inegolAlisveris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hepsiburada dan ürün alıp kendi sitenizde satacaksanız manüel.

yada xml bayilik veren firmalardan bayilik alıp uygun xml modulu ile sitenize otomatik yükleyebilir hepsiburada n11 gibi sitelerde mağaza açarak api ile satışını yapabilirsiniz.

e ticaret ile ilgili
kendi sitenizden satış çok zor.
başlangıç olarak n11 gg hb gibi pazar yerlerinden satış yapmanız daha mantıklı.

Vergi levhanız var ise.
Teşekkür ederim bende onu öğrenmek istedim. Lojistik vs uğraşamam elbette. Sormak istediğim İdeasoft bunu sağlamıyor. Ben yazılımı kiralayacağım daha sonra ilgili e-ticaret sitelerinden xml yada api ile sitemde satışı sağlayacağım, anladığım doğru sanırım..