Kardeşim bu haters problemini algılayamadım, adamla ne problemin var onuda çözemedim? İplere bakılınabilir arkadaş kayseride ben istanbuldayım. Yani nicknamen tam kendini ifade ediyor agresifliğin ötesi yani bu😀 38 yaşındasın ama baya 15 yaşında birisi gibi davranıyorsun. Neyse kardeşim sen arzum türk kahvesi sat forumda kfşanfaşndaşxna😂😂😂😂
@Coskun;
@BERKEAKGUN; ip ler farklı olabilir ancak danışıklı dövüş ihtimali yüksek. forum dışı alışveriş yap, davetiye yolla, üye olur olmaz ilan açıp telefon sat, tekrar telefon almış olsun ( ki konu sahibi 2 telefon aldım diye yazmıştı ), hemen trade ver. maşallah ne güzel tesadüfler..