agresifsef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
moderatörler konuya..
muhtemelen 2 hesap durumu söz konusu. @Coskun; @BERKEAKGUN;
Kardeşim bu haters problemini algılayamadım, adamla ne problemin var onuda çözemedim? İplere bakılınabilir arkadaş kayseride ben istanbuldayım. Yani nicknamen tam kendini ifade ediyor agresifliğin ötesi yani bu😀 38 yaşındasın ama baya 15 yaşında birisi gibi davranıyorsun. Neyse kardeşim sen arzum türk kahvesi sat forumda kfşanfaşndaşxna😂😂😂😂