Davetiye gönderende konu sahibi..
kendisinden 2 tane iphone telefon temin ettim forumdışından ve tanıştık bunda abzürt olan durum ne? Kendisi böyle bir yorum yazmak istemiş yazmış bu kadar agresiflik neden ben anlamıyorum.
Alıcı değilseniz konumu baltalamayın rica ediyorum .