Az kaldı %70 tamam diyebilirim
1 yıldır %70'de vicdansız
Bende tanışmak isterim
Tabi, ne zaman isterseniz
Kesinlikle katılıyorum

her soruya itinayla cevap veriyor herhangi bir durumda ilk olarak bizimle iletişim kuruyor ve sonra işlem yapıyor
@grafiking;
Elimden geldiğince
Vaay, bize gelince
böyle ama..
Dur bende bir kaç birşey sorayım, adam grafikte king kime soracam başka
Tabi, ne zaman isterseniz