Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az kaldı %70 tamam diyebilirim
1 yıldır %70'de vicdansız

KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende tanışmak isterim
Tabi, ne zaman isterseniz

vehbicankazanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle katılıyorum her soruya itinayla cevap veriyor herhangi bir durumda ilk olarak bizimle iletişim kuruyor ve sonra işlem yapıyor @grafiking;
Elimden geldiğince

EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vaay, bize gelince


böyle ama..

RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dur bende bir kaç birşey sorayım, adam grafikte king kime soracam başka
Tabi, ne zaman isterseniz