kaolin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demolar uçmuş ?
Mobildeyim guncelleyecegim pm atarim size



Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
V2 versiyonu tasarımsal olarak biraz değişik kalmış.
V1 tasarımı daha baskın duruyor admin panel bilgisi var mı ?
Incelemek icin admin bilgileri atabilirim isterseniz