Merhaba Arkadaşlar bugün öğlen bana böyle bir mesaj geldi = Kredi Başvurunuz İşleme Alınmıştır. Kredi Kullanımınız için tarih ve saat bilgisi tarafınıza bildirilecektir. Nasıl bir sistemleri var anlamış değilim kredi onaylandı mı anlık olarak hesaba yada şubeye çağırmaları gerektiğini düşünüyorum bu konu hakkında fikri olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum