Ben 24 yaşımda askere gittim, malum müh. fakültesi 5 yılda bitmedi

2 cm uzadım, düzenli egzersizler ile.. 19 yaşındasın, alkol ve sigara tüketmiyorsan kesinlikle uzayacağına eminim.
Hiçbir kötü alışkanlığım yoktur

Umarım etkisini görürüm
Şimdi uzatma yaptığın çalışmaları normal zamanda da çalış.
çünkü 30 dan sonra kısalma başlıyor. mesela ben askerdeki kaydedilen boyum ile şuanda 3 cm fark var. 17 sene oldu tabi.
Kesinlikle bunu çevremdekilerde söylüyor.
Hocam sana bir şey söyleyeyim mi
24 Yaşındayım ve yaklaşık 11 sene basketbol oynadım. Aklına gelebilecek şekilde en az belki 200 kere resmi maça çıkmışımdır.Hatta profesyonellik boyutunu şöyle söyleyeyim: Fenerbahçe Altyapısında maçlara çıkıyordum o dönem yaş gruplarımda sen düşün. Süt içmeyi ve genellikle süt ve süt ürünlerini aşırı severim. Bir dönemde 2 seneye yakın yüzdüm. Elimden geldiğince dikkat ederim. Sana bir şey itiraf edeyim

Dayımın genetiğine takıldım kaldım ve şu an dayımda 1.80 bende 1.80 im

Yani öyle basketbol oyna veya voleybol oyna uçarsın,kaçarsın,herkül olursun,boyun kocaman olur lafı hikaye. Ha şu yönden avantajı oldu.Kalıbım oldu,omuzlarım oturdu ama boy anlamında
"genetik" kısmına takıldım

.
Demem şu ki;
Eğer genetik bir kısıtlamaya takılırsan(bunun ne olacağını bilemezsin) istersen 200 yıl basketbol,voleybol vs... oyna, 200 ton süt iç hiçbir işe yaramaz
İşin neredeyse yüzde 90-95 i genetik. Amacım genetik faktördeki üst limite ulaşmak