Şimdi uzatma yaptığın çalışmaları normal zamanda da çalış.
çünkü 30 dan sonra kısalma başlıyor. mesela ben askerdeki kaydedilen boyum ile şuanda 3 cm fark var. 17 sene oldu tabi.