Hocam tam olarak şöyle ses açma ve güç tuşuna aynı anda basılı tutun
Cihaz açılınca güç tuşundan elinizi çekin ses açma tuşuna basılı kalsın. Recovery mod açılana kadar kalsın
Maalesef hem logo geldiğinde tuşlardan elimi çektiğimde de ses açma tuşuna basılı tuttuğumda da recovery ekran gelmedi. Sadece fastboot yazısı geliyor o kadar.